Thursday, March 10, 2011

دیشب داشتم فکر میکردم که اگر تورو تو مغازه مرد ببینم بهت چی میگم. میگم من همه کاسه کوزه ها رو بهم زدم چهار سال پش سر همین قضیه . خطبه عقد و رومیزی ترمه و حلقه نقره با نگین فیروزه و گریه های تو . آخ گریه های تو . با تو دیشب تا کجا رفتم؟ خانه ات آباد ویرانی سبز عزیز من. مرد باغچه داره . بالای باغچه هاش بارون تقلبی داره . حتی پشت پنجره آشپزخونه اش یک دونه هسته آواکادو رو گذاشته که سبز شه . توی جیبهاش تخم درخت کاج داره . مرد دستهاش سبزه . دیشب بهش گفتم میدونستی یک سری از سرخ پوستها باور داشتند که خدا روی درختهاست و بعد وقتی تبعیدشون کردند رفتند جایی که حتی یک دونه درخت هم نداشت . مرد گفت پس یعنی بالای سر تمام گیاههای من یک خدای کوچک هست؟

1 comment:

  1. معمولا خانم ها علاقه زیادی به تغییر دکوراسیون داخلی دارند. این روزها با استفاده از محصولات فروشگاه ترمه ، می‌توان فضای خانه را عوض کرد. فروشگاه ترمه سرمه یکی از فروشگاه های پرطرفدار در این حوزه است که نمونه های بسیار جذابی از انواع ترمه دارد.
    به طور مثال شما با خرید چند ترمه شیک مدرن یا سنتی متناسب با هارمونی چیدمان منزلتان از فروشگاه ترمه، جلوه ای از زیبایی را برایتان به همراه دارد. با ما همراه شوید تا بیشتر با این فروشگاه ترمه آشنا شوید.


    https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1062908

    ReplyDelete