Thursday, October 28, 2010

من آدم مزخرفیم واسه اینکه تنها بخوابم . جیغ میکشم . گاهی حرف میزنم ولی بیشتر یک جور وحشتناکی با جیغ میپرم یا انقدر جیغ میکشم که اگر کسی از بخت بد کنارم خواب باشه سکته کنه بعد از سکته بیدارم کنه . من اصولا همیشه تنهام. امشب داشتم برای خودم دل میسوزندم که ببین تنها خودتی که هیچکسی تو زندگیت نیست بعد تازه گیرم هم باشه همه آدمها یکی از یکی تخمی تر بهتر که نیست که فقط خودتی همه چیز ساده تره . راحت تره . ساعت نه شب از تو اوج غم و افسردگی گرفتم خوابیدم از اون مدلها ه داشتم دعا میکردم از خواب بیدار نشم . . خواب دیدم که تمام دیوارهای اتاق و خون گرفته جیغ کشیدم . انقدر جیغ کشیدم که از خواب پریدم . چراغ و روشن کردم با مصیبت دنبال عینک گشتم که خیالم راحت شه خونی روی دیوارهای نارنجی نیست . قلبم چنان میزد که نمیتونستم چشمهام و ببندم. ساعت هنوز ده نشده بود . کسی هم نبود که بهم بگه من اوکی ام که همه چیز اوکی ه که فقط خواب دیدم .
یکم گریه میکنم . بعد میرم زیر پتو به این فکر میکنم که تمومش کن . تو میدونی که هیچی قرار نیست بهتر بشه . چیزی هم نیست و نمونده برای آویزون شدن . تمامش کن . باور کن کسی هم تعجب نمیکنه . بعد به خودم میگم نه زندگی خوبه بهتر میشه بهتر میشه بهتر میشه بهتر میشه اگر میبینی رسیدی به اینجا اگر میبینی امشب از اون شباست پاشو بزن بیرون . بعد فکر میکنم تنهایی؟ الان بلند شم از جام لباس بپوشم تنهایی برم کجا؟ که باخودم تنها نباشم که بلایی سر خودم نیارم؟ که جهنم نمیارم بگیر بتمرگ . بعد فکر میکنم آدمها یک سری آدم باید باشن که الان تو دلت بخواد باهاشون بری بشینی توی یک کافه کنار خیابون کیک شکلاتی بخوری . جوابش میاد که اگر منو میخواستن که پیشم بودن دیگه زنگ زدن و پرسیدن نداشت . یک ذره میگذره میبینم نه امشب منم و این فکری که ول نمیکنه . به تنها کسی که به ذهنم میرسه که الان میشه تحملش کنم تکست میدم بیداری؟ جواب نمیده فکر هم نمیکنم وقتی تکست بیبینه جواب بده یا حتی خیلی براش مهم باشه .
خنده ام میگیره . بخاری و روشن میکنم بر میگردم زیر پتو

1 comment:

  1. چه فضای دهشتناکی
    امازندگی بهتر میشه، بهتر میشه، بهتر میشه، بهتر میشه
    ...
    رضا مهرزاد

    ReplyDelete